3/3/08

Alohaaa......!!

Σήμερα είναι η χειρότερή μου μέρα......

1)BAD SCHOOL DAY:
Ξυπνάς ένα όμορφο πρωινό(ενώ το προηγούμενο βράδυ ξενύχτησες διαβάζοντας για πρόχειρο....)και συνηδιτοποιείς πως έχεις πυρετό 39+ και δεν μπορείς να σηκωθείς ούτε καν από το κρεβάτι,πόσο μάλλον να πας σχολείο...οκ,υπό άλλες συνθήκες θα χαιρόμουν να μείνω σπίτι και να χάσω το διαγώνισμα,αλλά από την άλλα σκέφτομαι το ξενύχτι που έφαγα για να διαβάσω...Άντε,πες πως το αφήνω στην άκρη....

2)ME AND OTHERS
Και με το που πάω να κλείσω τα ματάκια μου και να λιώσω στον ύπνο,θυμάμαι πως χθες ψιλοτσακώθηκα με τον Χ. και του οφείλω μια συγνώμη...1,2,3,4,5 τηλεφωνήματα χωρίς απάντηση..''Τέσπα,θα τον πάρω αργότερα που θα του έχουν περάσει και τα νέυρα'',σκέφτομαι....Να σου και μήνυμα από την κολλητή που θέλει να την βοηθήσεις...Ε,να μην την βοηθήσεις και αυτήν?? Ασχολείσαι κανα 2ωρο με όλους και στο τέλος λες ''επιτέλους θα κοιμηθώ''...

3)
Και ξυπνάς μετά από καν 5λεπτο από ένα δυνατό ''γκντουπ''....Σημειωτέων, το καημένο το Prada μου θα πάει 4η φορα για service το τελευταίο δίμηνο.........!! Ε,μετά από αυτά πως να κοιμηθείς??Σηκώνομαι από το κρεβάτι και πατάω τις φωνές.....Βρήκα να πατήσω πάνω στον φορτιστή....Αφού πέρασα ένα 5λεπτο βρίζοντας από μέσα μου,κάθησα στο γραφείο μου και άνοιξα το laptop.Τώρα το μόνο που μου μένει είναι να πέσω απ' την καρέκλα.......!!


P.S.1):Γιατί όλα αυτά σε εμένα???????
P.S.2):Τυχαίνουν σε πολλούς αυτά????

4 σχόλια:

Lencel είπε...

Δεν βρηκα κατι ασχημο σε αυτα που περιγραφεις. Να ξερεις οτι τα προβληματα θα ερθουν σε λιγα χρονια. Ακομα δεν εχεις δει τιποτα. Δωσε αξια σε αυτες τις στιγμες, γιατι οσο μεγαλωνουμε, μεγαλωνουν και τα προβληματα μαζι μας.

black-fairy είπε...

Nai,alla.......m t yuxologia na ta antimetwpisw tn stigmh po exw hdh alla pragmata gia ta opoia anusuxw?????

Lencel είπε...

Μα δεν ειναι προβληματα για να τα αντιμετωπισεις. Ειναι απλα τα μικρα καθημερινα πραγματα που μας εκνευριζουν. Πιστεψε με,μακαρι τα προβληματα να ηταν αυτα. Και σιγουρα πιστευω πως εχεις και ποιο σοβαρα πραγματα οπως ειπες να ανυσηχεις

black-fairy είπε...

Dustuxws,nai....uparxoun kai t pio sovara....! Alla 8ewrw pws xwris t sovara provlhmata h zwh 8a htan vareth.... E??