1/3/08

ΞΑΦΝΙΚΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ #01

Alohaaa.....!!



Αλλη μια στιγμή ανεκμετάλλευτη...Βόλταρα στα υπόλοιπα blogs (Orion, Marijuanito και Fusmoker όπως πάντα μαγεύετε...!!),και τώρα είμαι εδώ και....σκέφτομαι....!!




(πράγματα που ήθελα να πω σε μια live συνομιλία,αλλά δεν βγήκαν από το στόμα μου...)
Πόσες φορές ρε γαμώτο δεν ήσουν στην φάση ''τα παρατάω όλα''?Πόσες φορές ένιωσες πως είσαι μόνος και αβοήθητος?Και πόσες φορές σκέφτηκες πως δεν αξίζεις τίποτα??Και όμως,αν εσύ ο ίδιος πιστέυεις πως δεν αξίζεις,τότε δεν αξίζεις τίποτα και για τους άλλους...Τώρα θα μου πεις,''αν θαυμάζω τον εαυτό μου θα με πουν ψώνιο''.Ναι,θα σε πουν,γιατί σε ζηλέυουν επειδή τα έχεις καλά με τον εαυτό σου.Ποτέ μην ντρέπεσαι να βγεις και να πεις ''πρότυπό μου είναι ο εαυτός μου'',ποτέ.Αλλά όταν θεωρείς τον εαυτό σου ως πρότυπό σου,να τον θεωρείς επειδή σου αρέσει εσένα,και όχι επειδή τον θεωρείς σωστό...Γιατί αν είναι έτσι μεγάλε,πάει,το έχασες το παιχνίδι....


P.S.:Μπορεί κάποιος να διαψεύσει τα παραπάνω??

2 σχόλια:

Lencel είπε...

Εγω ποτε δεν εχω νοιωσει τα πραγματα που περιγραφεις στην αρχη. Οσο για τα τελευταια συμφωνω απολυτως. Ολοι θα επρεπε να εχουμε προτυπο τον εαυτο μας. Ωστοσο κανεις δε το κανει. Και οταν λεω κανεις, ενοω απολυτως κανεις. Ολοι επηρεαζομαστε.

black-fairy είπε...

s 8aumazw pou dn exeis ais8an8ei pote s pws dn a3izeis tpt!!!! Prepei na eisai ena dunamiko atomo,etsi??